Herinschrijvingen 22-23 en Kick-Off
Beste ouders en Kangoeroes, |
Over een kleine week gaan we terug van start! Nog even wat uitleg over de kick-off en de herinschrijvingen! INSCHRIJVINGEN Herinschrijven voor 2022-2023 Ben je al lid en wil je graag volgend jaar opnieuw inschrijven? Hier een stappenplan hoe je je moet herinschrijven voor volgend scoutsjaar. 1. Het formulier “herinschrijving 2022-2023” op onze site invullen. Hier vul je de naam en tak van je kind(eren) in. 2. Het inschrijvingsgeld overmaken naar onze scoutsrekening (152e FOS De Kangoeroes): BE39 0682 2442 8119 Met mededeling: “Lidgeld + naam kind(eren) + tak(ken)” Omdat alles duurder wordt (en zo ook de verzekering die wij afsluiten per kind). Zijn wij helaas ook genoodzaakt om ons lidgeld wat op te trekken. Dit zullen de nieuwe tarieven zijn: Lidgeld voor een gezin met 1 kangoeroe: €65 2 kangoeroes: €110 3 kangoeroes: €150 4 kangoeroes: €185 Voor de grotere gezinnen (boven de 4 kinderen) tel je er telkens €35 bij per extra kind. Brengen deze verhogingen of het lidgeld in het algemeen je in financiële moeilijkheden? Stuur ons zeker een mailtje op [email protected]. We hebben hier namelijk middelen voor! 3. Controleren of alle gegevens juist staan in KEEO. Normaal heeft iedereen een keeo-account. Dit is ons online systeem waar wij alle gegevens bijhouden en ook beroep op doen indien er een noodgeval is. Gelieve je gegevens even na te gaan of alles (nog) klopt. Voornamelijk GEBOORTEDATUM, TELEFOONNUMMERS en ADRES zijn de belangrijkste om te controleren. Na de herinschrijvingen en nadat wij alles op punt hebben gezet op keeo, zullen jullie hier normaal ook nog een automatische uitnodiging voor krijgen.Indien je nog geen keeo-account hebt. Gelieve ons dan een mailtje te sturen op [email protected] en dan maken we dat in orde. Inschrijven NIEUW lid De mails zijn al verstuurd naar de ouders van de nieuwe bevertjes om zich in te schrijven. Deze leeftijd zit helaas al vol. Maar als je weet hebt van “oudere” kinderen die graag ook willen starten in onze scouts? Stuur ons dan een mailtje op [email protected] en we bekijken wat er mogelijk is. KICK-OFF (za 3 sept van 14u tot 17u) Ook willen we graag wat reclame maken voor onze KICK-OFF! Op zaterdag 3 sept is iedereen welkom om al langs te komen op ons lokaal (Axminsterhof 9, 9070 Heusden) VAN 14u TOT 17u. Wat is daar allemaal te doen? Bekendmaking van de nieuwe leidersverdeling! Ben je benieuwd wie er je leiding wordt dit jaar? Dan kan je dat te weten komen op onze kick-off. Kennismaken met je nieuwe leiding, eenheidsleiding en takleiding: Het moment om even een babbeltje te slaan met je nieuwe leiding. Ze zullen beschikbaar zijn om alle vragen te beantwoorden. Fos-shop: Heb je nood aan een nieuw hemd of das? Of heb je een bepaalde badge nog niet? Dan kan je dat ook kopen in onze “pop-up” fos-shop! Verloren voorwerpen: Sinds zomerkamp hebben we weer een berg aan verloren voorwerpen. Wees vrij om er eens in te snuisteren. Ze zullen uitgestald staan tijdens de Kick-off.Kan je niet langskomen tussen 14u en 17u? Niet getreurd! We stallen ze nog op Za 10/09 en Za 17/09 uit! Daarna schenken we de overschot aan een goed doel! Animatie voor de KIDZ: Er zal een springkasteel zijn en er zullen spelletjes georganiseerd worden door de leiding. Hier zijn gratis ijsjes te verdienen! Redenen genoeg om al eens langs te komen dus! Hopelijk tot dan! Vanaf 18u starten we met de BBQ. REMINDER: VANAAG is je laatste kans om in te schrijven voor onze BBQ. Wil je hier dus ook van meegenieten? Vul deze link dan zeker in! |
Met vriendelijke scoutsgroeten, De eenheidsleiding Coscoroba, Groenling, Narwal en Anser |